långhelg

eftersom jag inte har något att göra ikväll så passar jag på att blogga .. va rätt längesen haha.
börjar med valborg, det blev inte riktigt som tänkt och spårade .. men kul så länge det varade och dagen efter det va vi lediga så den dagen gick åt att städa och sen sola :thumbup:
i onsdes hade vi nationellt i matte och det gick nog åt helvete trorja, vad ska man göra åt saken ?
i torsdes åkte vi till helsingborg med alla niorna en hel dag och shoppade och kolla teater, riktigt kul fast dryg teater!
sen igårkväll åkte vi hem till gurra och spenderade hela kvällen där och nån timme på stranden :)
idag har jag passat mina småsyskon och fått ihop lite pengar .. ALDRIG FEL !
efter jag kom hem så har jag bara legat i soffan och glott tv och film hela dagen, nu ska jag kolla vidare på nån dokumentär och enrique iglesias och sen se om det händer nåt denna kveeeel ;)
ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0