en i mängden !

fredagen i ord - gråt, skratt, offerben & söndrig mobil .. wiho :thumbup:
sen i lördes stack jag och jennan hem till elin och sov där, och på kvällen kom martin, tyckz, mattis, joppe & ted.
igår skulle vi dragit till donken men kom aldrig längre än till sibylla haha, så satt där i nårra timmar och bara chilla PppPpPPPp
idag har mamma iaf fixat nya mobiler till mig och kevin så i början av nästa vecka kommer det två st iphone 4s till oss ... LYCKLIGCHEY_96  ! :love:
så har nu suttit och kollat skal m.m som broren min ska beställa nästa vecka.
nu ska jag ner och hämta en dumlemuffins och lite dricka och sen kolla en film eller bara glo tv :)
byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0