are you for real ?!

lite kort om min helg; fredes va det bahnhof som jag redan skrivit om, sen i lördes vid 6 tiden gick jag hem till pappi och hade mys med han, mina småsyskon och ite. sen igår va jag kvar hos dem till 9 på kvällen då jag gick hem till min älskade jennifher och sov hos henne ♥ great weekend .. suuuuper great !
skolan idag va seg, segare och segast, lär bli en jävligt jobbig vecka förrutom onsdag då man stannar hemma istället för att åka till slask vallåsen :thumbup:
och nästa vecka lär bli lika fullspäckad .. 1 nationellt no prov,1 spanskaprov och sen madison på det, haha awesome ?
har inget mer att säga och snart orkar jag inte hålla ögonen öppna så sov så jävla gott då ; PpPPPPpPPpp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0