new in!

skuggade på osbeck idag igen, slutade vid halv 11 :thumbup:
Gick hem och kollade en film och sen vid halv 1 tog jag och jennan bussen in till halmstad.
Käka donken och sen efter typ en timme kom elin oxå,
gick runt i i stort sett alla affären och fick köpt en del grejer :D
bl.a kläder + smycket till Madison!
rätt taggad och festsugen just nu kan man ju säga .. vart ju rätt längesen sist :|
well,
ska sätta igång en film nu och jag lär ju somna när som helst för at trött som .. jag vet inte vad ?
men först bilder på vad jag köpt !

baslinne - H&M
kjol med ''skurna'' midjor - ginatricot
mascara & smakläppglans - H&M, KICKS
smycken - ur & penn, H&M
godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0