gott nytt år !

2012 startade förjävla bra kan jag ju säga!
vid halv 6 stack vi hem till månsson på förfest .. käkade,drack gott, härliga vänner och bra musik !
bra start på kvällen,
men vid 10 tiden blev vi skjutsade till lilla tjärby där vi spenderade hela kvällen och i stort sett hela natten :D
folk i alla åldrar .. haha.
vi började dra oss hemåt till marra vid 4 tiden imorse typ.
sen va det städet som återstod när vi vaknade
nackdel med fester.. att städa.
men vafan?!
det va värt det :thumbup:
vill iaf tacka för en sjukt bra start på det nya året !
och jag hoppas och är helt säker på att 2012 ska bli ett grymt jävla år :D
wowooww!
nu ska jag kolla vidare på filmen jag har stat igång,
hörs imon,
puss :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0