svampbob !

lite snabbt om min helg innan jag ska sova:
igår kom jag hem till jennan där hon och elin va och lagade mat, vi åt och sen körde vi ut till gusten och chillade där i någon timme, efter det körde vi tilbax till laholm och på fest hos fridh .. rätt lamt men det funkade :)
idag vaknade jag rätt tidigt och sen började det inte hända nåt förrän 8 på kvällen, då kom elin och sen körde jag, hon och jennan ut till donken och käka och sen vidare till stranden där alla va och tog det lugnt innan vi åkte hem till gusten!
har nyss kommit hem och sitter och kollar svampbob och käkar chips :thumbup:
men ska gå och lägga mig nu så jag inte sover bort hela dagen imon .. min låtsasmamma fyller ju trotsallt år ♥
nighty !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0