Skal!!!!

Skolan har börjat och jag kommer inte ha tid att blogga lika mycket längre då som ni vet..
men tackar för ett grymt och helt underbart lov!
Idag gick jag hem efter tredje lektionen för jag mådde inte så bra, och är bättre ännu... Blir kanske hemma imon, we'll see :)
När jag kom iaf så fick mamma mess att våra skal kommit så hon gick och hämta dom ! ÄNTLIGEN efter tre veckor haha.
Fast dock fick vi inte alla, hoppas på att resten kommer nästa vecka :)
Och just det! Mamma beställde ev ziperall till mig häromndagen oxå .. Perfekt nu när det snart är vår ... Eller? hihi ;)
Ska kolla vidare på Jersey shore nu och försöka friskna .
Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1814304/images/2012/pic_197999490.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0