Sjuk på lovet....wie

Igår blev jag och Jennan skjutsade till Elin, så när vi kom in stog hon och lagade mat åt oss tre :) gulligt!
Vi åt och sen tog jag och Elin hennes moppe och körde till våxtorp för att köpa godis.. En timme efter vi va tillbaka typ så kom gurra,Martin,Joppe,tyckz och Mattis dit och vi ba softade :)
Iaf... Idag när vi vaknade så mådde jag skit så vi fixade till oss åt frukost oh sen blev vi hämtade och jag åkte hem medans Elin och Jennan åkte vidare för att kolla på fotbollsmatch.
När jag kom hem satte jag mig i soffan direkt och tog tempen ... Hade såklart feber och sen dess har jag inte rört mig ur fläcken, och imon blev vi bjudna på fest så för att bli lite bättre tills dess så kom sötis Jennan med droppar till min hals .. Tack vännen !
Nu ska jag kolla vidare på vampire diaries och försöka att inte somna haha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0