trying to get better..

sitter i soffan och kollar tv,
som jag gjort i dom senaste 4 dagarna :question:
va iaf hos vårdcentralen idag, hade inte halsfluss eller nåt sånt, fick hostmedicin ... som redan börjar hjälpa :thumbup: wie,
men gud vad jag borde ligga efter med allt i skolan nu .. usch, vågar nästan inte ens tänka på vad jag har att göra nästa vecka.. blöööööööööööö,
aja, ska iaf till skolan imon eftersom jag har blivit bättre, och så är det ju ♥fredag♥ så går bara till 1 :)
ett plus i kanten e iaf att jag nog får pengar av mamma på måndag så då ska jag ÄNTLIGEN ta tag i mitt hår .. slinga och klippa tror jag det blir :)
och sen om det blir pengar över .. vilket jag tror, så ska jag fanimej beställa tatuerings tid ..
hihi,
allt jag hade att säga för ikväll,
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0