sorry sorry !

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING !
det har vatt så mycket denna veckan och när jag suttit vid datan har jag bara gjort läxor och sånna saker :o
men för att berätta lite om min vecka så har jag typ inte gjort nåt jätte speciellt, typ vatt med evve, och sen har jag klippt mig oxå .. usch vad kort det blev och om jag måste erkänna så blev jag inte alls nöjd :(
hoppas det växer snabbt iaf.
I fredes så va jag och evve hemma hos mig, käka tacos, kolla film och bara chillade..
och igår vid halv 12 så åkte jag, mamma och kevin till göteborg, gick på dop och sen vid 7 tiden åkte vi hem igen,
när jag kom hem så fräscha jag till mig lite, packade en väska och sen begedde jag mig mot lilla tjärby, lilla pauline hade födelsedags fest :D
kan ju inte direkt säga att det va lite folk där .. kunde knappt röra sig haha :bigeyes:
vid 11 tiden eller nåt fick alla sticka för det blev kaos, så jag gick hem och la mig nästan direkt...
just nu ligger jag i soffan och väntar på att evve ska komma, sen lite senare sticker vi ut och äter på stan och efter det drar jag hem till min kära fader och sover där och bara umgås lite med dom ..( det är tyävrr inte ofta det händer längre :| )
jaja, ska gå och fixa till mig lite nu,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0