bryr mig inte ..

har vatt dålig på att blogga på senaste tiden ..
but i don't give a fuck .. typ ?
sovit över med jennan hela helgen, bara kollat film, snackat och myst,
skolan idag va dryg som vanligt och efter stack jag och jennan hem till mig, åt och sen kollade på nån film från typ stenåldern ?
haha nej men en gammal iaf ;)
nu har jag precis kollat ett nytt avsnitt av vampire diaries och gråtit lite, hihi ♥
ääh jag är dödstrött nu, så ska väl gå och borsta tänderna och sen bädda ner mig i sängen och försöka få lite sömn :)
imorgon (eller i veckan) ska jag beställa tid att pierca tungan iaf,
är livrädd men har tänkt på det RIKTIGT länge nu och har äntligen bestämt mig !
CIAOOO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0