underbart,

igår va det nåt fel med blogg.se så inläggen kom inte ut :bigeyes:
jaja,
stack till pappi igår på kvällen och sov där ,
GUD VAD JAG HAR SAKNAT OLIVER & LOVISA..
oliver: nathalie? du har dom fiiiinaste naglarna i hela världen, jag älskar dig ♥
han e världens sötaste unge !
vädret är heeelt jävla underbart idag !
suttit ute i skolan typ hela dagen :)
slutade vid två, så efter skolan stack jag och anne hem till pappa och gjorde vår SO-uppgift och sen frog vi till hampus och va där i typ en timme,
vid 4 tiden så gick jag och anne hem till vicki.. sen vid halv 6 så stack anne,
sen efter det så har vi mest lekt med vickis nya hund :D
och nu har jag precis kommit hem,
så ska ner och ta en snabb dusch och sen kolla CSI.
ha en fin kväll .
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0