sunday !

helgen har vatt jätte chill !
har vatt hos evve sen i fredes,
och vi har typ bara kollat film och sånt mys .
~ super helst inte bort mitt liv .. eller mina helger .. :) ~
imon är det skola igen .. så efter det sticker jag och evve hem till henne och kanske går ner till stan och käkar eller nåt ... & på tisdag e vi lediga .. så vi tar bussen redan vid 10 och åker in till halmstad för att shoppa :D
ilovestudiedagar .. typ !
men nu ska jag fortsätta att äta mina nudlar .. med mina kinapinnar .. vilket inte går så bra ..
haha ha det bra .
puss !
jagälskardig ♥



Kommentarer
Postat av: evelina

tack för en super helg underbara du.

& tisdag kommer bli awesome ! shopping shopping :)

jag älskar dej mitt hjärta <3

2011-03-27 @ 20:41:30
URL: http://bbrudens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0