stack ut igen ..

evve ringde mig vid 8 tiden och fråga om  jag ville följa me ut och gå en runda med hennes kusin,
så cykla in till laholm så gick vi först ner till stan och köpte glass & dricka och sen vidare ner till parken och lekte lite :)
supermys med småbarn!
vid kanske 9 tiden gick vi hem till evve igen och käka tårta :D
och nu har jag näästan precis kommit hem .. så NU ska jag kolla film och bara chilla :rolleyes:
men först .. lite bilder sen dagarna som vatt & ikväll:
ÅH GOSSI !
ha en fin kväll ..
hörs förhoppningsvis imon :)

Kommentarer
Postat av: evelina

tack för idag/ikväll.

du är underbar.

jag älskar dig <3

2011-06-15 @ 23:41:39
URL: http://evelinaperssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0