Liseberg .. osv

har faktiskt inte orkat blogga .. men nu mår jag mycket bättre :thumbup:
skola sen i måndes, men gick bara halva dagen igår ..
vid 12 så åkte vi ju till Liseberg, fyfaan vad roligt det va :D
kom hem vid typ 12 på natten, sov hos angelica,
så vi kom inte i säng förrän vid typ 1 :tired:
dödstrött idag ...
...aasnajs att sitta och halvsova på lektionerna?
skulle gått till 4 idag men hade inte mina sista lektionen så slutade vid 1 :)

långhelg på 5 dagar !
så imon, på fredag, lördag och söndag ska vi ner till kulturfestivalen och kolla,
ASNAJS.
nu ska jag kolla på how i met your mother och sen kolla film tror jag :)
ha det bra
tack för en awesome dag fokz ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0