sunshine!

solen skiner, grillen e på & humöret e på topp :thumbup:
kan det va vädret som gör det ?
hihi,
legat ute i hammocken i nån timme och läst lite av min bok och lyssnat på bra musik :)
life's good.
ska snart upp och ta på mig mysis kläder och bara njuta av denna fina kvällen !
upp tidigt imon eftersom jag och evelina tar tåget till helsingorg(sfestivalen) vid 11.15 :D
taggade ?
- ohja !
kan va skönt att komma ut lite eftersom de senaste dagarna har jag bara vatt hemma och degat :tired:
jaja,
upp och byta om nu och sen kolla vidare på scrubs tills maten e klar :)
fjortisbild som e tagen sen typ 2 år tillbaka,
men daamn vad jag saknar mitt hår :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0