huvudvärk...

att somna me huvudvärk och sen vakna med det igen .. det e nog fanimej det värsta som finns :tired:
har inte alls sovit bra inatt .. så till slut vaknade jag vid halv 1 och fick stressa upp eftersom jag skulle åka med mamma nät hon blev hämtad vid 3-4 ..
men jag hann :thumbup:
blev skjutsad till evve, så vi stack och hämtade våra cyklar, hem till henne och gjorde mat och sen ut lite igen,
kom hem för en stund sen och ska snart ner och skära lite melon och lägga mig i sängen och börja kolla på första säsongen av vampire diaries .. som jag fick låna av evve ♥
hihi,
imon är det onsdag så vid halv 4 tar jag och evve bussen in till båååååstaad (tennisveckan) :D
wiho !
men nu ska jag ner somsagt,
ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0