hallaoA

igår kväll va ju somsagt bästa kvällen på länge,
blev inget sådär jättelångt inlägg innan .. hade inte så mycket att skriva :p
men idag så har det inte hänt nåt sådär hemskt mycke,
vid halv 8 tiden cyklde jag hem till evve och sen direkt och mötte hanna&issa,
ner till stan och köpte godis osv och sen hem till hanna och kolla film :)
har vatt en riktigt mysig kväll faktiskt ..
just nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på att filmen jag laddar ner ska bli klar så jag kan kolla på den,
sov gott
du e allt ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

tack för i fredags och igår. du e bäst.

jag älskar dig bästa vän <3333

2011-07-24 @ 13:40:21
URL: http://evelinaperssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0