chillar @ my place

stack ner till stan och hyrde film med issa, hanna & evve igår kväll,
kollade inte så värst mycke,
stack ut istället,
kvällen slutade ju inte världens bästa heller :|
w/e .. life's a bitch.
iaf, vaknade upp brevid mitt hjärta imorse,
sen vid typ 12 tiden cyklade jag hem i solsken och 30+ .. för ni vet ju hur sommarn i sverige är .. (rena motsatsen typ)
när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade några avsnitt av vampire diaries innan jag stack till stan med evve :)
fixade lite saker och sen cyklade vi hit i regn och typ iskallhet :tired:
nu sitter vi här och taggar till helgen .. lite sådär nån dag före,
hehe,
lördag: stadfesten
söndag: madison
asnajs .
hihi,
lite fjanigt inlägg men det får man leva med,
ha det

Kommentarer
Postat av: evelina

tack för en fin dag igår & idag.

och nu ikväll.

& du ska veta att jag alltid finns för dig, alltid.

hihi, TAGGA

lördag & söndag kommer bli bääääääst ! :D

hihi, älskar dig <333333

2011-07-14 @ 23:12:32
URL: http://evelinaperssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0