130 års fest !

igår vid 2 tiden så blev jag skjutsad till evves mormor och morfar .. där hon redan va,
fixa&trixa lite, och sen vid 5 tiden började allt folk att komma :)
80 pers tror jag det va som kom,
mycket folk?
- ehh ja !
haha,
åt gott och satt och snacka och hade det bara allmänt kul :D
(130 års festen som jag snackar om ni om ni inte förstod det)
stack hem vid kanske halv 2 och gick och la oss direkt typ ..
idag har det inte hänt nåt speciellt,
jag och mamma åkte och kollade på en lägenhet i laholm :thumbup:
riiiiiktigt fin och verkade va helt perfekt för oss !
hihi,
nu ska jag lägga mig i sängen med en glass och sätta igång nån bra film,
ciao!
kvällens outfit igår ↑
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0