-

(eftersom tjejen som ställde frågan inte har blogg så skriver jag svaret som ett inlägg ist .. igen)
Olivia: om svar på tal:
Tack för att du skrev sidan, men det funkar inte för mig att kolla på filmen sen? Skulle du kunna förklara hur man gör när man laddar ner och vilket program du kollar det i och så? :) 
Tack i förväg.
svar: när du valt film att ladda ner så klickar du ''ladda ner torrent'',
när du klickat där så bör det komma upp en liten slags ruta nere i vänstra hörnet,
klicka på den så kommer du till uTorrent och sen börjar nedladdningen,
jag kollar mina filmer i VLC media player :)
kram


Kommentarer
Postat av: Olivia

När jag ska starta filmen så står det bara "ingen skiva" och skickar ut den skivgrejen?

Men tex. när man ska ladda ner "never say never" så finns det ju två olika man kan ladda ner? ..

2011-07-25 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0