liten paus ?

haft en liten paus här pga en sak som hänt, har inte haft ork bara.
skulle åkt till ullared i måndes men kom till halmstad sen krocka vi och fick ist spendera hela dagen på sjukhuset :thumbdown:
well, är bra nu förutom att mitt ben gör ont fortfarande ..
imorgon gör jag, jennan och mamma ett nytt försök med ullared och hoppas det går bättre ?!
haha.
sen på kvällen ska jag egentligen jobba på laga, men orkar nog inte :bigeyes:
och idag är det 1 vecka kvar till jullov och 9 dagar till jul :D
3 veckor sen jag tog i tungan idag, så jag och jennan åkte till halmstad efter skolan och bytade den + att jag köpte två nya !
detta va ett jävligt drygt inlägg, så hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0