god jul !

har varit vaken ända sen halv 7 imorse så kan säga att jag är rätt trött nu, haha.
fick i stort sett det mesta jag önskade mig så jag är riktigt nöjd.
2000 kr är ju ett stort plus pga att jag, jennan och marra ska till väla på måndag och shoppa en hel jävla del :D
men har varit på 3 olika ställen idag och ''firat'' jul,
först pappsen, sen mammsen och sen jennan :thumbup:
har nog varit den bästa julen på riktigt länge !
har precis krupit ner i sängen med en skål popcorn och ett stort glas med julmust och ska sätta igång Harry Potter och dödsrelikerna del 2 :)
hoppas ni haft en lika bra dag som jag?
godnatt
det mesta jag fick .. trorjag?
blev iaf helt kär i ''biebers girl'' shortsen :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0