what a night ..

skulle ju ha min såkallade ''slappefredag'' ikväll,
men vid halv 9 tiden ringde en gråtande evve till mig :| 
gick och mötte henne och snackade, 
sen bestämde vi oss för att jag skulle med till madison ändå.. så hem snabbt som tusan och fixa mig och byta om osv,
sen vid kvart över 10 tiden hoppade vi på tåget..
madison börja vid 10 och slutar vid 2,
och just nu sitter jag här vid datan och har nyss kommit hem (klockan är 00.15),
så då kanske ni förstår att vi aldrig stack till madison,
utan de senaste timmarna har jag och evve suttit på tågstationen och tagit hand om en kompis ..
men nu e alla hemma hos sig själva.
så nu ska jag bara lägga mig i soffan och feta mig med godis, chips och läsk och bara kolla film :thumbup:
ha en fortsatt fin kväll/natt.
min dåtid, nutid och framtid,
jag älskar dig min älskade evelina persson ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

förlåt för din kväll blev som den blev...

men tack för att kom rädda min kväll, för allt snack, och för att du finns. du e bäst !

du&jag föralltid ! jag älskar dig mest ! ♥♥♥♥♥♥

2011-08-13 @ 12:25:45
URL: http://evelinaperssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0