sommartider..

bloggade inte på hela gårdagen,
har haft annat för mig .. as usual :rolleyes:
hehe,
men iaf, vid ca 8 tiden igårkväll blev jag, hanna och evve skjutade till stranden..
grillade med fint folk och satt bara och chillade och hade det mysigt :)
sen vid halv 12 blev vi hämtade igen..
när evve och jag kom hit så satte vi igång första harry potter filmen för att det va åratalsen vi såg den .. kind of.
somnade vid 4 tiden och vaknade vid 11 idag :thumbup:
evve e hemma nu och jag har legat ute och solat i nån timme och har preeecis kommit ur duschen typ :)
ska snart packa ihop min väska och dra till evve trorjag,
imon taggar vi rix fm festival :D
ciaooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0