valborg,

denna skolveckan har vatt chill faktiskt,
men har inte hunnit blogga på ett tag..
eller jag har väl hunnnit men inte orkat :)
jajajajaja,
igår efter skolan stack vi till h-stad och shoppade lite... fanns verkligen ingenting fint typ :bigeyes:
så jag köpte en tröja och ett spray till mitt hår så det gula ska gå ut lite :)
och på kvällen igår stack jag, anne och evve in till laholm och träffa lite folk :thumbup:
riktigt najs kväll faktiskt.
efter det sov dom hos mig och nu har dom typ nyss stuckit hem,
ska bara duscha och fräscha till mig lite sen drar jag till evve där hon och anne e :D
sen iväll får vi ser vad vi gör ..
ha det gött !

Kommentarer
Postat av: evelina

tack för igår & inatt.

ni är underbara !

& ikväll kommer bli awesome !

ÄLSKAR ER !



hihi, kom hit nu.. :D

2011-04-30 @ 14:00:35
URL: http://bbrudens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0