deprimerande väder ?

idag va skolan riktigt chill :thumbup:
hade 3 timmar håltimme och lektionerna har inte vatt så jobbiga .. förrutom so provet,
det va SKIIIT svårt.. haha
kan nog bero på att jag inte tränat nåt :p
jaja.
efter skolan hängde jag med evve hem och vi skulle göra mat .. och det gick ju som det gick haha :D
slutade med att jag fick äta frysta köttbullar med vattnig & hård spagetti .
onsdag imon och jag, evve & anne ska sticka och dansa efter skolan .
ska bli skönt ..
sen på torsdag så åker jag och anne på E.M.D konsert :love:
e riktigt taggade typ ..
haha .
nu ska jag kolla film.
hadet
ungefär så såg det ut i evves kök efter vi vatt där och lagat mat (a)
haha.
tog ingen egen bild .. så tog en från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0