trött och glad på samma gång :)

tack så jätte mycke för helgen emma ..
det har faktiskt vatt jätte roligt,
vi hyrde två filmer igår men ena fick vi behålla
och sen kollade vi på några andra med
paranormal activity (hyrde) - jätte bra
house of the dead (hyrde/fick) - rikigt B film
the notebook - rikitgt bra och sorglig
the grudge 2 - alltid lika bra . men komplicerad
friday the 13th - KUTT FILM
jag tror det va alla filmer vi kollade på både igår och idag,
men det har faktikst vatt jätte kul,
vi spelade Wii lite igår med .. & liiiite idag med
.. och hade slagge :D
haha !
men jag älskar min emma .. föralltid ^^
och om ungefär en vecka så ska vi ju pierca oss tsm .
men imon är det ju skola som vanligt och vid halv 4 imon ska jag till tanläkarn och vid halv 5 så är det street dance vid simhallen .. så drar väl dit =)
~
men om nårra minuter kommer bilder (från veckan och helgen) och en lite video in .. så håll utkik .
höres

Kommentarer
Postat av: Emma

jag måste se paranormal activity 2 oxå !

älskar dig och b-vän !

längtar as mkt tills nästa vecka :DD

du är bäst !♥♥



men hallå, jag kunde inte komma till skolan idag.

mamma väckte mig kvart i 9 :s

så jag sket i det, men jag kommer imån!

så du vet ;DD

ILY ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0