orkar inte ..

varför är det så långt från måndag till fredag,
men nära från fredag till måndag :s

jag orkar verkligen inte med skolan denna veckan ..
allt som e viktigt just nu e ju bara prov prov & ännu mera prov.
på torsdag har jag ett prov i No på 12 sidor .. för mycke !
men jag får väl lev amed det ?
men just nu ligger jag och kollar på Ullared och längtar jätte mycke tills vi ska dit ... tror det bllir på fredag :D

och innan idag va jag ju hos tandläkarn och fixa lite och sen efter det har jag vatt hos daffe resetn av kvällen .
kom hem vid typ kvart över 7,
nu ska jag fixa lite ..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

NEJ ?!

och han är din då, men jag får pilla på han :OO

han är iaf min i mitt NÄSTA liv, och då är han bara min :O

MEN DU FÅR INTE PILLA PÅ MIN CHAD !

hihihiihhihihih.



ska vi dit på fredag :D :o

kommer imån till skolan, HELT KLART !;DD

älskar dig §§§§§§§§


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0