i'm back ?

hejsaaaaan .
det va längesen igen .
förlåt om jag aldrig bloggar mer typ.
men vi har två .. eller typ 3 prov imon och ett nästa vecka så det e jätte stressigt !
men jag lovar att va mer social efter det =)
jag har iaf kollat lite på h&m innan och hittade jätte mycke fint som jag ska tjata på mamma att få !
här har ni:
&& jag tänker önska mig en mysig 'onepiece' av min pappa när jag fyller år ^^
jag vet att alla har nåt rosa i sig men det e lixom jag och jag tycker det e fint.. och den sista tycker jag ser så hiiimla gosig ut så den vill jag nog ha mest av alla..
och det är inget plagg som  jag kommer gå runt i skolan med utan mest här hemma som mysdress :)
dom e i&försej väldigt dyra men det får de va värt :D
-
snart fyller jag år med så hoppas jag får nåt av alla kläder..
pusspåer ha det bra sålänge !

Kommentarer
Postat av: Emma

den första du la ut, jag äääääääääääälskar den så jävla mkt!

så jääääääääääääääääävla fin :D



ily §§


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0