mina julklappar osv osv ..

franskmanikys sett.

årskort på friskis&svettis



konsertbiljetter till E.M.D
(angelica fick oxå en, så vi går tillsammans
14 april 2011 :D)

pengar

ringar

armband
det va nårra av julklapparna,
har inte fått av alla ännu,
men jag blev nöjd än sålänge,
här får ni dagens outfit:

nu snart ska jag åka hem till angelica och så ska vi oxå ''fira jul'',
byta julklapparna vi köpt till varann och sånt...
sen imon så åker vi in till halmstad och shoppar .. för det e mellandagasrea,
men ha det bra sålänge,
puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag o bonnie ska också gå på emd, :-D ♥

2011-01-04 @ 21:27:09
Postat av: nathalie

sv; ja jag hörde det .. eller nej, jag har sett det på din bdb troja !

då kanske vi ses där :D <3

2011-01-05 @ 04:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0