festivaltajm .. igen ?

hejsan,
innan jag skriver vad som hänt/ska hända idag måste jag bara skriva detta:
blir så JÄVLA trött på ''vissa'' människor,
gaah, irriterande ..
men nu ska jag skriva om nåt helt annat .. typ ?
skolan idag som vaaaanligt,
FAST .. jag tror jag har nån slags astma,
och så trodde jag helt seriöst att jag skulle spy (-.-)
men ikväll så sticker jag och lella och manda till strömsnäs och är där hela helgen,
idag och imon är det festival,
sticker väl dit en 'sväng' imon och/eller ikväll ..
det blir nog fun,
men nu ska jag väl börja packa dit då,
hejdå sålänge =)

Kommentarer
Postat av: emma

aww, detsamma syster !

du e underbar,

älskar dig <3333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0